به گزارش “ورزش سه”، خیبر خرم‌آباد در شرایطی تمرینات خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر دنبال می‌کند که در هفت هفته گذشته تنها یک پیروزی کسب کرده است. حمیدرضا طاهرخانی در خصوص شرایط خیبر به خبرنگار ما گفت: تیم ما سال قبل با اختلاف قهرمان لیگ یک شد اما امسال سال اولی است که […]

به گزارش “ورزش سه”، خیبر خرم‌آباد در شرایطی تمرینات خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر دنبال می‌کند که در هفت هفته گذشته تنها یک پیروزی کسب کرده است. حمیدرضا طاهرخانی در خصوص شرایط خیبر به خبرنگار ما گفت: تیم ما سال قبل با اختلاف قهرمان لیگ یک شد اما امسال سال اولی است که این مجموعه در لیگ برتر کار می‌کند و شرایط با لیگ یک کاملا متفاوت است. من سال‌ها تجربه حضور در لیگ برتر را داشتم و می‌دانم که امسال شرایط برای مجموعه ما متفاوت است. از ابتدا هدف‌گذاری ما این بود که امسال فقط به شکلی آبرومندانه در لیگ بمانیم؛ نه دنبال قهرمانی بوده‌ایم و نه می‌خواهیم اینکه کارمان برای بقا به روز آخر بکشد.

او در خصوص تغییرات کادر فنی خیبر گفت: کادر فنی سال قبل خیلی زحمت کشیدند که تیم را بالا آوردند و امسال هم اول فصل با همان کادر فنی شروع کردیم، اما بنا به دلایلی که بین خودشان است، تصمیم بر این شد که کادر فنی جدا شوند و کادر فنی جدید به مجموعه اضافه شدند. ما هم با این مسئله کنار آمدیم و وظیفه‌مان این است که تحت فرمان باشگاه باشیم. از آقای مهاجری که خیلی برای ما زحمت کشید و تلاش کرد تا ما را به بازیکنان بهتری تبدیل کند، تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشد.

2069935

هافبک خیبر در ادامه به تمجید از مالک خیبر پرداخت و گفت: آقای دکتر عبدی خیلی زحمت کشیدند تا تیم صعود کند و امسال هم کاملا پشت تیم هستند از تیم حمایت می‌کنند. اعضای کادر فنی، کادر مدیریتی و هیئت مدیره هم چه سال قبل و چه امسال پشت ما بوده‌اند.

او در مورد دیدار آینده این تیم مقابل چادرملو عنوان کرد: ما سال قبل دو بازی با چادرملو کردیم و توانستیم رفت و برگشت این تیم را ببریم. آنها هم به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود کردند و فکر می‌کنم الان شرایط استادیوم و زمین‌شان بهتر شده و بازی سختی برای دو تیم خواهد بود. با آنالیزهای که داشتیم، نقاط ضعف و قوت آنها را پیدا کردیم و می‌خواهیم یک فوتبال تماشاگرپسند ارائه کنیم و با امتیاز زمین را ترک کنیم. کسب سه امتیاز در این بازی خیلی حیاتی است و با توجه به شرایط جدول باید حتما از این بازی امتیاز بگیریم. پس از این بازی هم با استقلال در خرم‌آباد بازی داریم که به حضور تماشاگران، روز سختی را برای استقلال رقم خواهیم زد.

طاهرخانی در پایان در خصوص شرایط خود در فصل جدید توضیح داد: پارسال شرایط خوبی داشتم و توانستم ۱۲ گل بزنم و ۸ پاس گل بدهم. امسال هم به جز یک بازی در تمام مسابقات فیکس بودم، اما کمی بدشانسی آوردم و چند ضربه‌ام به تیرک خورد و چند موقعیت خوب هم خوب داشتم که متاسفانه به گل تبدیل نشد‌. نمی‌دانم چرا توپ‌هایم گل نمی‌شود اما انشالله از هفته بعد سعی می‌کنم توپ‌ها را بزنم که گل شود.

منبع